Så här gör du en felanmälan

  • TV, Bredband och telefoni - kontakta TELIA


  •  Alla vitvaror r som till exempel kylskåp, frys, tvättmaskin eller köksfläkt är medlems enskilde ansvar. Medlem får själv ta kontakt med Elektrolux om det är inom ramen för garanti och om det inte är en garantifråga är det medlem som införskaffar nya vitvaror.
  • Avlopp, rör eller läckor felanmäls till SBC. Det beror på var felet ligger om det är föreningen eller medlem själv som betalar för att få felet åtgärdat. Föreningen ansvarar för de delar som ligger inne i väggen, allt annat ansvarar medlem för.
  • Gemensamma utrymme som gården, utebelysning, trapphus och cykelrum etc.  anmäls till SBC
  • Hissarna - felanmäls till Alt-hissm och kontaktuppgifter står i respektive hiss. Du ska även kontakta styrelsen och berätta om felet. Maila brfsatratorg@gmail.com och uppge vad som är fel, i vilken hiss och ange även ditt telefonnummer om styrelsen behöver ta kontakt med dig.


Felanmälan | SBC

Logga in på SBC portalen och gör felanmälan via formuläret. Är det mer akut ring SBC kundcenter på telefon 0771-722 722 vardagar 07-16. Övriga tider ringer du till jouren (se portanslag för kontaktuppgifter).